strefy Pilichonki
Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum strefy Pilichonki Strona Główna
->
Multi-player
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin
Sport
----------------
Piłka nożna
Vale tudo
Koszykówka
Kulturystyka
Extreme
Muzyka
----------------
Teledyski
mp3
Filmiki z imprez
O muzyce
p2p
----------------
Torrenty
wymiana plikami
Gry
----------------
Multi-player
Single-player
Online
Cracki, seriale, spolszczenia
Inne
----------------
XXX
Konsole
PC
Szkoła
Zdjęcia
----------------
Śmieszne fotki
Ujawnij się
Foto
Imprezy
----------------
Domówki
Koncerty
BaryPuby
Co w wolnym czasie?
----------------
gra w skojarzenia
co gdzie i kiedy
aukcje
ciekawe strony
Pogaduszki
Motoryzacja
----------------
Samochody
Motory
!!!WAŻNE!!!
----------------
Ogłoszenia co do forum
Prośby i życzenia
GSM
----------------
Gry java / Wap / Sms
Simlock
Inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kr00lik
Wysłany: Czw 20:16, 02 Mar 2006
Temat postu: MOH
logo.jpgProject: Unofficial patch 1.12
Codename: Medal of Honor Allied Assault Reloaded (a.k.a. MoHReloaded)
Developed by Team Reloaded
Publisher: Crystal Minds Studios
The MoH: AA Reloaded Team:
* Mark "Insomnia Snake" van Wijnen
* Duco "lolindir" Vaillant
* Jeroen "jv_map" Vrijkorte
* Stephen "seere" Kennard
* Simon "Simpleone"
* Micheal "Wombat" Rieder
MoHReloaded - z czym to się je?
MoHReloaded to projekt nietypowej modyfikacji przeznaczonej dla najpopularniejszej części sagi Medal of Honor, czyli gry Medal of Honor: Allied Assault. Spośród wielu dotychczas tworzonych modów, MoHReloaded wyróżnia się pod wieloma względami. Podstwa to ekipa developerów. Projekt nie jest tworzony przez amatorskie studio fanów, lecz team najlepszych modderów sceny MoH: AA, tak więc w tworzeniu MoHReloaded udział biorą m. in.:
* Mark "Insomnia Snake" van Wijnen(autor wielu modów np. popularnego moda typu server side - SnakeServerPatch),
* Jeroen "jv_map" Vrijkorte(autor wielu - często wariackich - modów i skryptów, bardzo dobry mapper),
* Micheal "Wombat" Rieder(jeden z najbardziej znanych programistów C++ zajmujących się enginem MoH: AA - autor MoH Record)
corner.jpgOprócz tego modyfikacja ma specjalny "charakter". Nie jest tworzona jako zwykła modyfikacja czy konwersja, lecz jako nieoficjalny patch dla MoH: AA! Nie będzie to więc mod zmieniający scenerie działań, fizykę świata czy też ścieżkę dźwiękową, ale ogromna łata poprawiająca odkryte bugi, dodająca wiele nowości - w tym także zupełnie nowe mapy! Innymi słowy MoHReloaded to jedyna w swoim rodzaju szansa na odmłodzenie sceny MoH: AA. Autorzy oprócz prac nad samym projektem dbają także stale o support ze strony np. autorów systemów antycheatowych(MoHReloaded będzie supportowany przez DMW, Reverand Antycheat oraz Foresight Antycheat) co na pewno ułatwi przyjęcie się patcha w środowisku graczy MoH: AA. Jak można przeczytać w jednym z hasłem reklamujących MoHReloaded, modyfikacja będzie tym czym miały być dodatki Spearhead i Breakthrough - kolejnym etapem ewolucji MoH: AA...
Co nowego w MoH: AA 1.12?
Lista zmian jakie wprowadzi patch 1.12(bo właśnie miano nieoficjalnego patcha 1.12 nosi miano MoHReloaded) jest bardzo długa i zadowoli najwybredniejszych graczy. Priorytetowym celem dla autorów stało się wyeliminowanie odkrytych bugów, tak więc w MoHReloaded nie uraczymy czegoś takiego jak sharkowanie, czy też zanikających obiektów mapy(np. krzaków). Znikną wszelkie ułatwienia związane z bug`ami map. Patch po prostu poprawi wszelkie niedociągnięcia jakie wkradły się studiu 2025 w trakcie tworzenia gry. Team Reloaded zamierza zrobić to, czego nie zrobiło swego czasu Electronic Arts.
weapons.jpgWszyscy weterani wiedzą jak monotonne jest prowadzenie rozgrywek na dostarczonych, standardowych mapach MoH: AA. W związku z tym developerzy MoHReloaded postanowili wprowadzić do gry kilka dodatkowych map. Na dzień dzisiejszy potwierdzono oficjalnie informację na temat przerobionej mapy The Hunt, aczkolwiek autorzy ciągle rozważają i testują inne mapy. Część z nich można zobaczyć w trakcie otwartych betatestów, część zapewne będzie niespodzianką, ąż do dnia premiery. Wiele informacji na ten temat znaleźć można na forum projektu.
medyk.jpgWysoce prawdopodobnym jest także, że w finalnej wersji MoHReloaded zostanie zaimplementowana nowa klasa postaci - medyk - która będzie mogła leczyć graczy w trakcie trwania meczu. Jest to pomysł bardzo nowatorski i zapewne wpłynie na taktyczną stronę rozgrywki. Medyk ma być wyposażony w podstawowe uzbrojenie(pistolet, strzelba, granat) oraz umiejętność leczenia pobratymców(sam siebie leczyć nie będzie mógł). Wybór klasy będzie się odbywał poprzez menu wyboru skina - w zależności od wybranego skina, będziemy albo zwykłym żołnierzem, albo medykiem. Zapewne medycy będą przydatni w trakcie potyczek nie tylko klanowych, lecz także wolnych rozgrywek na serwerach publicznych.
Pod "nóż" devloperskiego teamu trafią także skiny broni oraz postaci. W MoHReloaded ujrzymy 20 nowych skinów! Nowe "wdzianka" zyskają zarówno Alianci jak i żołnierze Osi. Autorzy zapewniają, że gracze się nie zawiodą.
Wiele osób zdaje sobie sprawę jak bardzo brak w MoH: AA możliwości nagrywania demek poprzez swego rodzaju zintegrowany z grą system video. Gry takie jak Counter-Strike, Call of Duty i wiele innych posiadają opcję pozwalającą nagrywać demka, dlatego też finalna wersja MoHReloaded ma zawierać tzw. MoH Recorder - funkcję pozwalającą na nagrywanie demek w trakcie meczy bez widocznej utraty wydajności gry. Rozwiązanie to znane jest dzięki wydanemu przez Wombata zmodyfikowanego pliku "mohaa.exe", teraz jednak MoH Recorder ma stać się częścią patcha, co powinno znacznie wpłynąć na jego popularność oraz "tolerancje" przez zarządy światowych lig i twórców systemów antycheatowych.
players.jpgWarto również wspomnieć o zmianach dotyczących ustawień serwera gry. MoHReloaded wprowadzi szereg zmian w uprawnieniach i możliwościach administratora serwera. Admin bez problemów będzie mógł wybrać, które bronie będą, a które nie będą dostępne dla graczy; będzie także mógł określić czy rozgrywka prowadzona jest w trybie realistycznym, czy też "for fun"(rozwiązanie znane z MoH: AA SH). Bez problemu będzie mógł określić ilość granatów oraz aktywować, badź też dezaktywować Force Model. Pewną nowością stanie się możliwość aktywacji widoku przez szczerbinkę(rozwiązanie znane z modyfikacji MoH Aim). Oprócz tego, dzięki dodatkowym poleceniom administrator uzyska możliwość skutecznej walki z natrętnymi kamperami – po prostu będzie ich zmuszał do przemieszczania się lub zabierał punkty życia! Kolejną nowościami staną się dwie nowe bronie. Kosztem broni przeciwpancernej gracze zyskają dostęp do M1 Carabine oraz G43 Rifle. Dla zachowania realizmu bronie będą pozostawać na planszy do końca rundy(podobnie jak apteczki). Możliwość bashowania również zależeć będzie od humoru administatora. Autorzy mają zamiar wprowadzić o wiele więcej podobnych udogodnień, dzięki czemu administracja serwerem będzie czystą przyjemnością...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin